6 Şubat 2016 Cumartesi

Highlighters*


    Son zamanlarda 'contouring&highlighting' modasi ortaya ciktigindan beri herhalde hepimizin almaya basladigi urunlerdir bu highlighter yani aydinlaticilar. 
    Ben henuz Turk bloglariyla hasir nesir degilken Youtube'da bircok yabanci -genellikle Amerika- cikisli vloggerlari izlerken en cok denk geldigim ve highlighter olarak kullanilan bu MAC mineralize skinfinish olmustu. Fazla cesit var mi yok mu bilmedigimden bir gun Alsancak MAC'e ugrayip almaya karar verdim. Aslinda videolarda gordugum ve istedigim renk bu degildi. Cok daha acik tonlarda, beyaz agirlikli ve icinde pembeler maviler bulunanini istemistim. Saticilara hayir istemiyorum bunu diyemedigimden elime tutusturdugunu aldim... -_-
    Ama memnun kalmadigimi soyleyemem. Dogal, parlak beyazlik yerine daha bakir tonlarda bir isilti veriyor bu MAC. yine de digerini deneyemedigim icin icimde kaldi ama herhalde gidip bir ara onu da alabilirim :) 
    Ben biraz yogun seviyorum aydinlatmayi, MAC'te ise o istedigim aydinligi cok yogun uygulayarak saglayabiliyorum. Surdukce sanki hic yetmiyormus gibi geliyor once, ama dogru isikta net belli ediyor kendini. Yine de cok kacirmamak icin kendimi tutuyorum yuzum ay parcasi gibi gereksiz parlamasin diye :)

Gorundugu uzere aslinda MAC ve The Balm arasinda cok fazla ton farki varmis gibi geliyor ilk bakista. Ama aslinda cok asiri bir fark yok,  elmacik kemikleri uzerinden ziyade goz pinari ve kas altinda kullanildiginda farki daha net anliyorsunuz. MAC Balm'a gore bir iki ton daha bakir bitisli kaliyor. Balm daha sarimtrak, sampanya gibi. Bu ikisi belki birbirini destekliyor gibi ama Benefit tamamen farkli. Beyaz-pembe tonlarinda ve diger ikisine gore daha metalik kaliyor. Ben onu kullandigimda istedigim etkiyi alamadim nedense. Yapisi sivi oldugu icin de sanki suratimda islaklik birakti gibi geldi. Cirkin mi? hayir. Ama abartilacak kadar bir etki yaratmiyor. Benefit urunleri kaliteli olabilir evet, ama abartildigi kadar mukemmel degiller bence. 


    Tenimde duruslari boyle. MAC ve Balm arasindaki farki anlamak icin dikkatli incelemek gerekiyor ama Benefitteki o beyazligi hemen fark edebilirsiniz. 
    Velhasil ben 3unden de cok memnunum. Benefiti parmaklarim veya Real Techniques sungerle uyguluyorum sivi oldugu icin. diger ikisini de fircayla uyguluyorum ama daha yogun bir parlaklik icin parmaklarimla da surebiliyorum. Ekstra olarak, Highbeam'in kas alti aydinlatmada diger ikisine oranla cok daha dogal ve guzel bir etki yarattigini da soyleyebilirim. Iclerinde en uygun fiyatli olan The Balm, sanirim MAC 85 lira civarlarinda, En pahalisi ise Benefit. Karar sizin :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder