23 Şubat 2016 Salı

Benim NYX Kapaticilarim

    NYX markasini Instagram uzerinden kesfetmistim ilk zamanlar. Burada satildigini bilmedigimden internet uzerinden siparis vermistim. Daha sonra baktim ki Boynerlerde varmis kostum gittim ama aradigim seyleri bulamadim tabii ki... Yagmalanmis bir stand ve acilip bozulmus testerlari olmayan urunler vardi. Simdi size gosterecegim kapaticilari Amerika'dan aldim.
 
    Daha onceki yazilarimi okuduysaniz az biraz goz alti morluklariyla ilgili sorunlar yasadigimi biliyorsunuzdur. O yuzden kapaticilar benim icin fazlasiyla onem tasiyorlar. Bugun size NYX markali kapaticilarimdan biraz biraz bahsedecegim.


    Bu markanin aldigim ilk kapaticisi bu HD concealerdi. Internet uzerinden almistim. Bildiginiz sari tonunda bir kapatici. Aciklamasinda koyu renk halkalar icin kullanildigi yazdigi icin direkt olarak elim buna gitmisti. Aydinlatici havasi da veriyor aslinda biraz. Sarimtrak bir rengi var, guzel kapatiyor. Yaglilik hissi yaratmiyor. ben ozellikle yazin, The Balm Shelter ve bu kapaticiyi uyguladiktan sonra bronzlastirici suruyordum yuzume. Agirlastirmadan gayet guzel kapatiyor morluklari. Alacaksaniz tavsiye ediyorum. Fiyatlari da uygun sayilabilir. Gerci dolar benim aldigim zamanlarda 2 lira civarindaydi, su an fiyatlari artmis olabilir malesef...


    Gelelim son zamanlarin en populer urunlerinden birine. Bu paletteki her rengin ciltte var olan tonlari dengeledigi soyleniyor. Sari renk; koyu tonlar, morluklar icin, yesil; kirmiziliklar, lila; sari tonlar, somon pembesi; mat ve donuk cildi aydinlatmada ve geriye kalan iki renk de kusurlari kapatmada kullaniliyormus. Yuzdeki ton uyumsuzluklarini bu renklerle kapattiktan sonra uzerine fondoteninizi uygulayabilirsiniz. Cok muhtesem bir sonuc vermese de ise bir nebze yaradigini soyleyebilirim.Ozellikle yesilin kirmiziliklari kapatmada etkisi gercekten buyuk. Yalniz gunluk makyajda insanin eli buna pek gitmiyor ugrastirdigi icin. Bu gibi inceliklere girerseniz makyajinizi 10 dakikada bitirmeniz pek soz konusu degil :)
    Ayrica son zamanlarda yabanci vloggerlarda gordugum sey gozalti morluklari icin turuncu renkte kapatici kullanmalari. Oyle hafif falan degil, bayagi bildiginiz koyu turuncu. NYX ve L.A Girl Pro Conceal markalarinda mevcut. Gozalti morluklarini turuncu kapaticiyla dengeleyip uzerine normalde kullandiginiz aydinlatici kapaticiyi uyguluyorsunuz. Anlatilanlara gore oldukca iyi sonuc veriyormus. Ancak ben Turkiye'de herhangi bir yerde ne gordum ne de buldum. Erkek arkadasima ismarlayacagim Amerika'dan getirmesi icin :) deneyince mutlaka paylasirim. Yalniz ondan istedigim baska bir concealer vardi yine NYX, turuncu pigmentleri tasiyan Dark Circle Concealer Corretcteur. Rengi tam turuncu olmamasina ragmen turuncu pigmentleri gercekten morluklari, koyu halkalari inanilmaz sekilde kapatiyor. 


    Bu kapaticinin icinde Hindistan cevizi yagi ve China clay, Turkcesi Kaolin bulunmaktaymis. Hindistan cevizi yaginin besleyici ve nemlendirici ozelligi oldugunu biliyordum ama kaolini ilk defa duydugum icin arastirdim. Kendisi porselen yapiminda kullanilan icinde mineraller, aluminyum, silis ve potas bulunan beyaz kil'mis. Isminin de kaolin olmasinin sebebi Cin'in Kao-Lin adli bolgesinde kesfedilmis olmasiymis. Kendisi saf halinde maske seklinde uygulandiginda kan dolasimini hizlandiriyor, cildi puruzsuzlestiriyor, siyah ve beyaz noktalari yok ederek cildi yumusatiyormus. Ayrica egzama gibi cilt rahatsizliklari icin de faydaliymis. Sanirim goz cevresi icin de faydali olacak ki bu kapaticinin icine koymuslar. Ben severek kullaniyorum, yumusak bir dokusu var kolayca dagiliyor ve morluklari guzel gizliyor. Eger sizin de goz cevresi koyuluklariyla ilgili problemleriniz varsa ve normalde kullandiginiz kapaticilardan istediginiz verimi alamiyorsaniz turuncu tonlarda bir kapatici kullanmanizi, uzerine klasik bir kapaticiyla dengelemenizi tavsiye ederim.



4 yorum:

  1. Bu kaolinliyi çok merak ettim buralarda bulursam alıyım bende uyku sorunlarim var eroinmana dönüyorumda😁 hd yide evdekiler azalinca aliciim sevgilerr

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü bende merak ediyorum ama sitesinde yok bunun numarası kaç acaba

    YanıtlaSil
  3. Aslinda bu numarali degil. Light medium dark seklinde gidiyor. Benimkisi sanirim medium����

    YanıtlaSil
  4. Tesekkur ederim benim icinde bu uygun sanirim koyu kahverengiye donuk morluklarim

    YanıtlaSil