15 Şubat 2016 Pazartesi

Yves Rocher Sebo Vegetal Gozenek Sikilastirici Serum

    Siyah noktalarimdan arinmak uzere aldigim butun arac gerec, maske vs bircok urunden sonra aslinda en onemli olan seyin temizlenen gozeneklerin tekrar kirle dolmamasi icin sikilasmasi, giderek kuculmesi ve bu sebeple de artik eskisi kadar siyah nokta olusumunun engellenmesini saglamak icin gozenek sikilastirici bir seruma ihtiyacim olacagini dusunuyordum. Cok arastirdim, bir suru markanin pore minimizer adi altinda sattigi urunlere baktim ama bunlarin %90'inin Benefit Porefessional etkisi yaratmak uzere sunuldugunu anladim. Cogu pore minimizerlar sadece gozenekleri anlik olarak kucultuyor aslinda sadece gorunurluklerini azaltiyorlardi. Benim istedigim ise bu tarz kozmetik bir goruntuden ziyade gozeneklerimin gercekten zamanla kuculmesi/sikilasmasi ve bir daha siyah nokta olusmamasi icin yok olmalariydi.

    En sonunda Yves Rocher'de bu urunu gordum. Fiyati 49 liraydi. Yves Rocher urunleri tamamen dogal oldugundan denemeye deger diye dusundum. Daha once after sun ozelliklerini tasiyan bir bronzluk koruyucu kremini kullanmis cok da memnun kalmistim. 
    Bu serumu her gece kullaniyorum, neredeyse 3 ay oldu. Miktari az olmadigindan daha uzun sure de gidecek gibi duruyor. Kokusu bir harika, dokusu da oyle. yumusacik bir cilt yaratiyor. Ancak sivilceniz veya yeni temizlenmis acik gozenekleriniz varsa surdugunuzde bir yanma hissediyorsunuz. Icerigini okumadim ama herhalde bir miktar alkol olabilir. Velhasil uzun zamandir kullanmama ragmen bende gozenek sikilastirma/kucultme adina bir gelisme gosteremedi. Ama kullanmaya devam edecegim. Daha iyi bir gozenek kucultucu kesfedene kadar bununla idare etmeye devam... Tavsiyeleriniz olursa bana Instagram sayfamdan yazin lutfen :)




1 yorum:

  1. Gözenek sıkılastirmada bence düzenli şekilde uglulanan kil maskeleri iyi geliyo bana bide sivilcem varsa 4 gun ust uste sadece sivilce üstune surup uyguluyorum kuculuyorlar sanki

    YanıtlaSil