15 Şubat 2016 Pazartesi

Siyah Noktalar XXX (2)


    Bir onceki postta siyah noktalarimdan nasil kurtulmaya calistigimi anlatmistim, simdi ikinci postta ise hijyeni nasil sagladigimi, siyah noktalardan arinan ve bosalan gozenekleri nasil daha uzun sure temiz tutmaya calistigimi anlatacagim.

    Ben o siyah nokta aparatini kullanmaya basladigimdan beri bu tonigi de kullaniyorum. Temizledigim bolgelere uyguluyorum. Kokusu cok guzel, hafif ve alkolu de asiri olmadigindan cilde fazla zarar vermiyor. O ferahlik, temizlik hissini yaratiyor ama uzun suredir kullanmama ragmen ben acikcasi gozle gorulur bir fayda sagladigini goremedim. Ama ben sivilce sikmaya da cok merakli bir insan olarak siktigim sivilcelerin uzerine de bundan uyguluyorum mikrop kapmasin, hemen kurusun vs diye. Kullanisli ve aslinda evde bulunmasi gereken bir urun. Uygulamasi basarili ama sonuc olarak bakildiginda siyah noktalara fazla etkili degil sadece.

TonyMoly Egg Pore Blackhead Steam Balm

Eveet gelelim bu arkadasa. Ben bu peelingin fotografini Amerikadaki Sephoralardan birinin vitrininde gordum. Siyah noktalar icin yaziyordu yaninda. Kutusunu falan boyle yumurta seklinde degisik gorunce acikcasi deneyesim geldi, almak istedim. Girdim sordum markasi Kore mensei, Tony Moly'mis. Malum son zamanlarda Kore'nin urettigi kozmetik urunler dev bir patlama yapti. Aliexpress'le birlikte ben de birkac sey denemistim. Ama bunun Sephora'da satildigini gorunce kotu olamaz herhalde diye dusundum. Kadin su anda ellerinde olmadigini soyledi, geldigi gibi bitiyormus. Gelen yorumlara bakilirsa herkes cok memnun dedi, biz evinize kargolayalim olan magazamizdan. Tamam dedim. 
    O gun bugundur haftada en az 3 kere dustan sonra yapiyorum bu peelingi. Limon kokuyor, tanecikleri cok basarili. Blackhead Steam Balm olarak gecmesinin sebebi ise bu peelingi daha etkili hale getirmek icin cildinize buhar vs verip gozenekleri acmaniza gerek yok. Cunku peeling kendiliginden isi/buhar etkisi yaratiyor. Basarili olup olmadigi tartisilir. Aslinda 3 asamali EggPore serisi. Bundan sonra Cooling Pack var. O da acilan temizlenen gozenekleri soguk etkisiyle kucultuyor. Hatta soyle gosterebilirim.

TonyMoly Egg Pore Tightening Cooling Pack
Yapisi kopuk gibi, rahatsiz edici bir kokusu yok. Surdugunuzde gercekten soguk etkisini hissediyorsunuz. Gozenekleri sikilastirdigini ise gozle gorebiliyorum. Bir onceki peelingden ne kadar memnun kalmadiysam bundan da o kadar memnun kaldim diyebilirim. Yalniz soyle bir dezavantaj var ki bildigim kadariyla buradaki Sephoralarda malesef yok.. Istanbul'da var midir bilemiyorum ama en azindan Izmir'dekilerde bulunmuyor. Internetten bir arastirma yapabilirsiniz. Aliexpress, amazon vs gibi sitelerden getirtebilirsiniz. Fiyatlari 10-12$ civarlarinda cok pahali degiller.

 Diger bir Amerika ganimetim. Yine Izmir Alsancak Sephora'da bulamadim bunu. Son zamanlarda bir suru marka bu tarz yuz yikama fircalari cikardilar piyasaya. Cogu elektrikli ama ben bunu cok sevdim. Ozellikle killari o kadar yumusak ve guzel temizliyor ki anlatamam. 16$ icin fazlaca iyi ve kaliteli. Zaten Sephora markali urunler genelde hic uzmuyor bizleri. Silikon tarafi da olu hucreleri ve gozenekleri temizliyor. Bulursaniz dusunmeden alin diyebilirim.


Gelelim kokusu berbat otesi olan bu maskeye. Gratislerde var. Birkac farkli cesidi de mevcut hatta. Fiyati uygun ama ne bir ise yariyor ne de kokusuna katlanabiliyorsunuz. O cirkin kokuya ragmen cok kez kullandim ama yapisi da maskeden ziyade peeling gibi ve hicbir faydasini gormedim. Alternatif urunler denenebilir. Hic almasaniz da olur..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder