29 Ocak 2016 Cuma

Benefit It's Potent! Eye Cream



    Turkiye'de de hali hazirda bir gozalti ve goz cevresi morluklarimi yok etme cabasi icerisindeydim. Ancak ne alacagimi bilemedim acikcasi. Amerika'ya gidecegim kesinlestiginde Benefit urunlerini toparlar gelirim demistim. Velhasil aradim taradim bircok makyaj malzemesi aldim ama su goz cevresine bir turlu sira gelemedi. Ben oradayken de Benefit'in su Air Patrol'u bir anda patlama yapti. Kapatici ozelliginin yani sira goz cevresi icin tedavi edici icerikli oldugu yaziyordu her yerde. Onu mu alsam baska marka bir sey mi bulsam derken bir gun Sephora'da dayanamayip aliverdim bunu. 
    Turkiye'ye donunce kullanmaya baslayayim dedim, duzenli olsun ki sonucu gorebileyim. Benim goz cevrem genel olarak bildiginiz mor. Hatta siyaha kacan boyle tuhaf, kapatilamaz bir koyulukta. Ozellikle de kazayagi bolgem. Bu da yetmezmis gibi goz kapaklarimin da rengi cok koyu. Daha once bu konuyla akalali hic krem vs kullanmamistim herhalde o yuzden bu kreme fazlaca umit baglamisim. Benefit diye de olabilir sonucta kaliteli...
    Fakat baktigimda bu kremi duzenli olarak 2 aydir her gece yatmadan uyguluyorum. Henuz hicbir faydasini goremedim maalesef... Dokusu gercekten cok guzel sanki su bazli gibi. Kolayca dagiliyor, ferahlik hissediyorsunuz surunce. Ama goz cevresini aydinlatma/koyu ve soluk rengi yok etme vaadini bende gerceklestiremedi.
    Gecen gun Kiehls'e gittigimde orada goz cevresi morluklarini tedavi edici bir krem gordum. Soylediklerine gore yatmadan once suruyorsunuz, sabah kalktiginizda bile farki anlayabiliyormussunuz. Urun tanitimi yapan kiz morluklarin iki cesitte belirdigini; birinin yorgunluk/uykusuzluk vs gibi nedenlerden kaynaklabildigini, digerinin ise genetik oldugunu soyledi. Uykusuzluk ve yorgunluga bagli morluklari tedavi edebiliyor kremler ama genetik icin bir sey yapamiyor dedi. Benimkiler genetik olabilir belki ama yine de bazen daha az veya daha cok olduklarini goruyorum. Bu bitince Kiehls'i deneyecegim sanirim. 
    Ama yine de sifir fayda sagladigini dusunmuyorum. Mutlaka bir faydasi dokunuyordur kullandigimda. Sadece istedigim o gozle gorulur etkiyi yakalayamadi o kadar.. Kesinlikle almayin demem ama deneme amacli daha uygun fiyatli bir seyler bakabilirsiniz. Ben yanlis hatirlamiyorsam 30$ odemistim. Burada da 100 liranin uzerindedir fiyati. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder