16 Şubat 2016 Salı

En Iyi Maskarayi Bulmaya Calismak..

    Bazen insanin eli yuzune bir sey surmeye gitmiyor. Ugrasasi gelmiyor, bazen cilt o kadar saglikli parliyor ki 'ayy boyle cok guzelim' diyorsunuz bir sey surmeye gerek yok. Ama iste o zamanlarda bile benim kullanmak zorunda oldugum 2 tane sey var; biri devvvv gozalti morluklarimi kapatmak icin bir kapatici, digeri de gri renkte, az ve kivrik olmayan kirpiklerim icin guzel bir maskara.
   
    Zaten kapatici kullandiktan sonra gozlerim buyuk olmalarina ragmen kirpiklerimin kalitesizliginden kaynakli oyle cipil cipil, sacma bir goruntu olusuyor ki maskara uzerine bir de hemencecik yalapsap bir eyeliner surmek zorunda kaliyorum. Simdiye kadar cok fazla maskara denedim. Her marka. Clinique, MAC, Lancome, Yves Saint Laurent, Estee Lauder vb. fiyatlari Watsons ve Gratis magazalarinda bulunan markalara gore cok daha yuklu olan tum markalar neredeyse. Annem hep bunlari alirdi. Biz de ortak kullanirdik. Elimin altina Watsons ve Gratis magazalari geldiginden beri hic bu urunlere geri donme ihtiyaci hissetmedim. Ozellikle Maybelline rimellerinden o kadar memnunum ki... Bence Lancome'a ciddi anlamda fark atabilirler. Lancome rimelleri kadar kirpikleri topak topak yapan ve cabucak kuruyup 1 ay icinde bozulan baska marka da gormedim.

    Bugun size su siralar elimde olan ve kullandigim maskaralari tek tek anlatacagim. Oncelikle favorimle baslamak istiyorum.


    Maybelline Rocket Volum maskarayi sinif arkadasim alip cok memnun kaldigini soyledikten sonra hemen Watsons'a kosup almistim. Iyi ki de almisim, hayatimda ilk defa bir maskarayi dibine kadar kullanip, gidip ikincisini aldim cunku. Birkac yerde gordum memnun kalmayanlar olmus. Tahminimce memnun kalmayanlarin kirpikleri yeterince gur ve kivrik olmali. Cunku firca yapisi geregiyle bu maskara oldukca yogun bir goruntu yaratiyor. Benim kirpiklerim de az, acik renkli ve kivrik olmadiklari icin cok rahat ve severek kullaniyorum. Dolgun, kivrik ve yogun kirpiklerim oluyor. Sadece alt kirpiklere uygularken dikkat edin veya daha klasik fircali bir rimel kullanabilirsiniz. Bulasmasi kolay oluyor yapisi itibariyle. Benim favorim kesinlikle bu! 2. bittiginde gidip yine alacagim. Baska ne marka ne model rimel denersem deneyeyim bundan bir tane her zaman olacak bende.


    Gelelim cooook buyuk umutlarla aldigim bu Benefit Roller Lash maskaraya. Tam bir fiyasko... Bu maskaranin ciktigi donemi hatirliyorum, Benefit tum hesaplarindan bas bas bagiriyordu kirpikleri kivirmaya, kivirirken aci cekmeye son diye. Isterlerse gelip kendileri de surebilirler teknigimde bir yanlis varsa diye soyluyorum. Zira bende gram kivriklik yaratmadi. O kadar pohpohladilar ki gidip duz kirpiklerim belki kivrilir diye aldim ama keske They're Real maskarayi tercih etseymisim. Sanirim bana daha uygun olabilir. Fircasi cok rahat kullaniliyor evet, ama oyle dolu dolu guzel kirpikler veremedi bana. Arka arkaya 2-3 defa uygulamam gerekiyor o yogunluk icin. Bir daha almam. Ama sizin yogun kirpikleriniz varsa rahatca kullanabilirsiniz. Iddiali bir goruntu istemiyorsaniz...


    Bir Maybelline daha. Maybelline urunlerini seviyorum. Neredeyse her seyini.. Makyajla bu kadar ilgili degilken kalitesiz oldugunu dusunurdum. Kullanmaya basladiktan sonra tum urunlerine bayildim diyebilirim. Bu maskaralarin her cesidinden aldim ama kuruyanlari vs attigimdan dolayi elimde bu ve Rocket kaldi sadece. Colossal Volum'un fircasi fazlaca klasik duz bir firca. Cok bir numarasi yok ama bundan da cok memnunum. Sade, guzel bir maskara surulmus izlenimi yaratiyor. Ne fazlasi ne azi. Tam kararinda. Kirpikleri guzelce ayiriyor, verdigi siyahlik yogun guzel. Cantaya atilip cikilabilecek bir urun kesinlikle. Alin bulunsun derim.


    Rimmel urunlerini de seviyorum aslina bakarsaniz. Fiyatlari cok uygun, fondotenleri harika, pudrasi muhtesem. Bu maskara benim Rimmel markali aldigim ilk ve tek maskara. Malesef kullandiktan sonra bir daha Rimmel'den maskara almaya cesaret edemedim. Bunu secme sebebimse argan yagi iceriyor olmasiydi. Hem rimel hem de kirpiklerimi besler diye dusundum ama hayal kirikligi yaratti. Fircasi cok hafif ve kirpiklerime surmeye calisirken -ki benimkiler oldukca yumusak ve azlar- egilip bukuluyor resmen. Rahatca suremiyorum. Rimel var mi yok mu belli bile olmuyor... Ben de baktim oyle bir etkisi yok, bazen cok koyu goz makyaji yapmissam ve zaten kirpiklerimin rimelli olmasinin cok bir onemi kalmiyorsa kullaniyorum veya da sadece alt kirpiklerime uyguluyorum bulasmasin, gereksiz bir yogunluk olmasin diye. Alinmasi gerekenler arasinda degil ama denenebilir de...


   Veee son 14 subat indiriminde aldigim son donemlerin populeri bu arkadas. Fircasindaki tirtiklarin cok sik olmamasi yuzunden bence kirpikleri birlestirip yogun ama fazla yogun bir goruntu yaratiyor. Surerken dikkatli olmak gerek cunku oraya buraya bulasmasi cok kolay. Benim icin o yogunluk goze batmiyor dedigim gibi zaten kirpiklerim az ama yogun kirpiklere sahip olanlarin tercih etmemesi gerektigini dusunuyorum. 3 kirpigi birlestirip tek yapiyor diyebilirim en kaba tabirle. Bence bu da bir Rocket degil, alinmamali demem ama illa ki alinmali da diyemiyorum.

    Ilerleyen donemlerde yeni aldigim maskaralar, deneyip begendiklerim/begenmediklerimi yazacagim. Siz de maskaralarla ilgili onerilerinizi benle paylasabilirsiniz :)







1 yorum:

  1. Benimde favorim rocket❤❤ collosal cok hafif bir mascara sevmistim hic agirlik yapmiyor günlük ❤

    YanıtlaSil